2e plaats voor S.V. Honselersdijk in E-Payroll nederlaag-serie
maandag 11 september 2017

In de voorbereiding van het seizoen 2017-2018 speelde het eerste elftal van S.V. Honselersdijk tegen R.K.V.V. Westlandia voor de E-Payroll nederlaag-serie. In deze serie wedstrijden draaide het om de club die het beste resultaat zou behalen tegen het eerste elftal van de zaterdagtak van Westlandia.

Afgelopen zondag was, na afloop van de wedstrijd Westlandia (zo) - JVC Cuijk, de prijsuitreiking voor de deelnemende teams. Met een 3-1 nederlaag is het vlaggenschip van Honselersdijk op een mooie tweede plaats geëindigd. Aan S.V. Honselersdijk-spits Tom van Veen was de eer om de prijs in ontvangst te nemen (zie foto).

S.V. Honselersdijk wil via deze weg E-Payroll bedanken voor het organiseren van de nederlaag-serie en verheugt zich erop om volgend jaar sportieve revanche te mogen nemen.

De volledige uitslag van de E-Payroll nederlaag-serie:
1. DSO (4 – 3 verlies)
2. Honselersdijk (3 – 1 verlies)
3. SV Den Hoorn (5 – 1 verlies)
4. VV Lyra (5 – 0 verlies)

Sosef & v/d Knaap