Iedereen heeft een uniek e-mailadres nodig!
woensdag 30 augustus 2017

Om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Voetbal.nl app van de KNVB, moet je als lid inloggen met je eigen e-mailadres. Voor de jongste jeugd geldt dat ze vaak nog geen eigen e-mailadres hebben, maar bij de aanmelding wordt het e-mailadres van papa of mama gebruikt. Dat was in het verleden geen enkel probleem, maar leidt nu wel tot problemen als meerdere leden uit hetzelfde gezin met hetzelfde e-mailadres in Sportlink staan.

Omdat het e-mailadres vanaf nu gebruikt wordt om als lid in te loggen, moet iedereen dus een eigen, uniek e-mailadres hebben. Als papa of mama gebruik wil kunnen maken van voetbal.nl of de nieuwe app voor Westrijdzaken, dan kan dat tot problemen leiden als het e-mailadres van papa of mama ook bij de kinderen geregistreerd staat.

Mocht het wenselijk zijn om voor jeugdleden een eigen e-mailadres aan te vragen, dan kan dat eenvoudig gedaan worden via Hotmail.com.

Van der Meer verzekeringen