Klaar voor het nieuwe seizoen door topelftal vrijwilligers
vrijdag 1 september 2017

Het officiële voetbalseizoen 2017-2018 gaat morgen van start met de bekerwedstrijden. Zonder een zomer vol voorbereidingen was dit niet mogelijk geweest. De technische commissie, de coördinatoren, de kantinecommissie en het bestuur hebben er weer alles aan gedaan om het voor alle leden en supporters zo goed mogelijk te organiseren.

Natuurlijk blijven er altijd zaken over die nóg beter geregeld kunnen worden, maar daar moeten wel de benodigde handen voor beschikbaar zijn. Onze club beschikt al jaren over een superelftal die er week in week uit voor zorgen dat de accommodatie er altijd opgeruimd en verzorgd uit ziet. Deze groep vrijwilligers, waarvan de gemiddelde leeftijd ver boven de 60 jaar uit komt, verdienen het om eens in de 'spotlights' te staan.

Wil je onze topvrijwilligers bedanken? Dat kan maar op één juiste manier: door zuinig en netjes met alle eigendommen op ons sportpark om te gaan. Op die manier gaan we er met heel de club een schitterend seizoen van maken!

Condubouw