Nieuw bestuurslid zaal, Erwin van der Mark, stelt zich voor
dinsdag 29 augustus 2017

Het zaalvoetbal heeft het afgelopen jaar een ontzettende vlucht genomen en we hebben inmiddels 8!! elftallen. Reden genoeg om ook deze tak binnen de vereniging te laten vertegenwoordigen in het bestuur. Na een korte zoektocht is Erwin van der Mark bereid gevonden om deze taak op zich te nemen. Tot aan de Algemene Ledenvergadering op 28 oktober zal hij dit officieus invullen.

Goedendag allemaal,
Als nieuw bestuurslid zaalvoetbal binnen S.V. Honselersdijk wil ik mijzelf even voorstellen.

Ik ben Erwin van der Mark ik ben getrouwd met Marion en heb 2 kinderen, Kelly is 18 jaar en Thijs is 15jaar. Thijs voetbalt vanaf de f-jes bij S.V. Honselersdijk, op dit moment speelt hij linksachter in de B3. Ik woon in Honselersdijk en heb mijn werk in De Lier, daar ben ik mede-eigenaar van Van der Mark Ketelonderhoud.

Sinds Thijs in de E-voetbalt ben ik leider van zijn elftal en probeer ik me in te zetten voor de jeugd binnen SvH. Sinds anderhalf jaar ben ik lid van de toernooi commissie en nu bestuurslid zaalvoetbal.
S.V. Honselersdijk is voor mij een echte dorpsvereniging waarbij een ieder welkom is. Buiten de fantastische feestjes die hier gevierd worden (Kerstrad, supersaterday) is het ook een vereniging die zijn verantwoording durft te nemen en op deze manier een belangrijke maatschappelijke pijler binnen ons dorp Honselersdijk genoemd mag worden.
Ik wil de zaalafdeling van SvH meer laten integreren binnen de vereniging welke nu vooral gericht is op het veldvoetbal. Het zaalvoetbal is een hele populaire sport, onder de bezielende leiding van Morad is het eerst zaalelftal inmiddels doorgestoten naar de eerste divisie, het op één na hoogste niveau in Nederland, dat is iets waar wij best een beetje trots op mogen wezen.

jem-id