Laatste SuperSaturday van het seizoen; huisregels weer van kracht!
donderdag 4 mei 2017

Aanstaande zaterdag organiseert de Club van Honsel de laatste SuperSaturday van dit seizoen. We gaan er weer een mooi feestje van maken en ook dit weekend zijn er weer een aantal huisregels van kracht. Het beleid ten opzicht van de vorige editie is hierin ongewijzigd.

Uiteraard zien we jullie graag weer tafeldansen en op het nummer Victory helemaal uit je plaat gaan. Voor 18:00uur is dan ook iedereen van jong tot oud welkom in de kantine. Na 18:00uur zal er wederom gecontroleerd op leeftijd. Ben je nog geen 18 dan kom je ook niet binnen. Tijdens de SuperSaturday zal de security ook controleren op het alcoholgebruik.

Rookbeleid
Er geldt een rookverbod in openbare ruimten, werkplek en horeca. Zo ook in sportkantines en kleedkamers.
Bij S.V. Honselersdijk geldt dit dus ook. In het gehele gebouw mag niet gerookt worden. Wanneer je wilt roken, verwijzen we je naar buiten, eventueel op het prachtige terras.

Wanneer iedereen zich zoveel mogelijk aan bovenstaande regels houdt en indien nodig hier je zoon/ dochter/ elkaar hier op aanspreekt, dan kan het net zo gezellig blijven, als dat het al is.
We rekenen op jullie medewerking!

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of ideeën hebben, schroom niet om met één van de bestuursleden contact op te nemen.

Zoomin'