S.V. Honselersdijk zaal speelt a.s. maandag finale districtsbeker
zondag 7 mei 2017

Het 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk is dicht bij de dubbel dit seizoen. Na het eerder behaalde kampi oenschap in de Topdivisie speelt het a.s. maandag 8 mei de finale van de districtsbeker zaalvoetbal. In Sporthal Margriet in Schiedam wordt er om 21:00 uur afgetrapt.

Het succesverhaal van de zaalvoetballers van S.V. Honselersdijk gaat maar door en krijgt a.s. maandag de apotheose. De mannen van animator Morad Naimi en coach Naim el Yousfi spelen dan de finale van de zaalvoetbalbeker voor 1e herenteams.

Tegenstander is Berkel 1. Deze ploeg komt op een lager niveau uit dan S.V. Honselersdijk , maar is zeker niet te onderschatten. De mannen uit Berkel hebben in de eerdere wedstrijden al meerdere teams uitgeschakeld die op hoger niveau uitkomen. Hieronder ook in de halve finale, klassegenoot van Honselersdijk, Maense. De Rotterdamse ploeg dacht de buit al binnen te hebben toen het 5 min. voor tijd met 2-4 leidde. In een eindsprint scoorde Berkel nog 3 maal en won het dus met 5-4.

Onderschatting is iets wat ook voor Honselersdijk op de loer ligt, maar gesteund door vele Honselse supporters zal dit hopelijk niet aan de orde zijn. We hopen op weer een leuke zaalvoetbalshow zoals wij dit seizoen al meerdere malen van zaal 1 gezien hebben. S.V. Honselersdijk zal het wel moeten doen zonder kilometervreter Melvin Vissers. Hij is op vakantie en laat zo de unieke mogelijkheid aan zich voorbij gaan om zowel de bekerfinale in de zaal te spelen als ook de veld bekerfinale. Met zijn veldploeg DHC heeft hij zich hiervoor ook geplaatst. Aanvoerder Jordy Brouwer, ook uitkomend voor DHC op het veld, speelt normaliter wel 2 bekerfinale’s.

A.s. maandag 8 mei worden dus alle bekerfinales zaalvoetbal gehouden in Sporthal Margriet. Ook die van de dames en de lagere senioren. Sporthal Margriet ligt aan de Nieuwe Damlaan 5 in Schiedam (direct naast de A20) Vanuit Honselersdijk via de A20 binnen 20 min. aan te rijden. Pak wel afslag 9 “Vlaardingen” op de A20 en blijf evenwijdig met de A20 rijden. De rotonde van het Vlietland ziekenhuis dan ¾ nemen en bij de stoplichten rechtdoor rijdt je zo tegen Sporthal Margriet aan. (bij de Tango benzinepomp) De toegang is gratis !!!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van Dijk Brouwer Installatietechniek