Super Saturday
zondag 19 maart 2017

Het is SUPER om te zien met hoeveel enthousiasme en gedrevenheid de verschillende teams een eigen Supersaterday organiseren. Deze keer laten we ons verrassen door het 6de!

Om het feest één groot feest te laten zijn, is het van belang om een aantal afspraken op het gebied van veiligheid met elkaar te maken. Wellicht is het je niet ontgaan dat het alcoholgebruik onder de 18 jaar de gemoederen op de club flink bezighouden. Het bestuur is eindverantwoordelijk, maar de grootste verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de jongeren zelf én hun ouders.

Het bestuur stelt het daarom op prijs als iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt. Biedt het als ouders dus gewoon niet aan, ga niet in discussie met een vrijwilliger, houd je aan de afspraak……onder de 18 jaar NIX! Bij twijfel zal door de barmedewerkers om legitimatie gevraagd worden.

Ook kunnen barmedewerkers weigeren alcohol te schenken wanneer daar volgens hen een reden voor is. De security helpt ze hier een handje bij. Wellicht zal het even wennen zijn dat er om legitimatie wordt gevraagd of dat er bij twijfel zelfs helemaal geen alcohol geschonken wordt. Toch rekenen wij op jullie begrip.

De Supersaterday is met name bedoeld voor onze eigen leden. Inmiddels is het een bekend Westlands feest geworden waar veel jongeren van buitenaf op af komen. We noemen ze “dagjesmensen”. Om de “dagjesmensen” zoveel mogelijk buiten de deur te houden en het feest met onze eigen leden te kunnen vieren, zal er door security deurenbeleid gehouden worden.

Ben je jonger dan 18 jaar of ben je geen lid van onze vereniging, dan kom je er dus niet meer in. Uiteraard is ook het roken verboden in het gehele gebouw. Er is een prachtig terras, dichtbij het feest, waar gerookt kan worden.

En tja, laten we vooral op het hoogtepunt stoppen. 21.15 uur is een prachtige tijd om de tap te sluiten. Om 21.30 uur gaat de muziek uit, het licht aan en gaan we met elkaar uitkijken naar de volgende Supersaterday, op zaterdag 6 mei!

Tot zaterdag!

Zoomin'