DCVH Zaalmix toernooi 2016
zaterdag 31 december 2016

Vrijdag 30 december was het jaarlijkse zaalmix toernooi voor onze D jeugd. In totaal 7 teams begonnen om 13.00 uur aan een, wat later bleek, historische middag. Alle grote teams uit de Premier League waren aanwezig: Southampton, Liverpool, Arsenal, Leicester City, Manchester United, Manchester City en Tottenham Hotspur.

Alle teams speelde een keer tegen elkaar, zodat er van een gelukkige loting geen sprake kon zijn. In totaal waren er 21 spannende/ leuke/ felle/ sportieve/ enerverende/ mooie wedstrijden van 10 minuten. Vandaag is duidelijk geworden dat Arsenal toch iets meer heeft, want even als in het ochtend programma (E-mix toernooi) gingen ze er met de cup van door. Wesley, Roy, Luuk, Milan, Kjell en Luca, gefeliciteerd!

Ook dit jaar heeft De Club Van Honsel de kosten voor hun rekening genomen genomen; BEDANKT!

We willen de vaders & moeders nogmaals bedanken voor hun hulp voor en achter de bar en bij het scorebord. Verder willen we alle 16!! (A & B) jeugdleden bedanken. Mede dankzij jullie is het een geweldig toernooi geworden! Dat is waar we bij S.V. Honselersdijk voor staan; ER SAMEN ER EEN SUCCES VAN MAKEN.

De organisatie

Van der Meer verzekeringen