Bestuur kan door met plan renovatie kleedkamers 5-16
dinsdag 20 december 2016

De Buitengewone Ledenvergadering van afgelopen maandag, 19 december, heeft het bestuur een positieve steun in de rug gegeven. Na het uit de doeken doen van de plannen voor een grondige renovatie van de oude kleedkamers kon er door de aanwezige leden gestemd worden.

De stemming verliep soepel en werd voorafgegaan aan enkele kritische vragen, tips & een zienswijze van de Raad van Advies en Toezicht.

Uiteindelijk waren er 34 leden voor het starten van de pilotfase waarin kleedkamers 9 &10 in de krokusvakantie worden gerenoveerd en 0 tegen. De tweede vraag die werd gesteld is: Geef je het bestuur een mandaat om ook de overige kleedkamers te renoveren? Tijdens de vergadering werd besproken dat de kosten van het totaalpakket worden geraamd op zo'n €300.000 en dus is er buiten eigen financiering ook externe financiering benodigd. De leden hebben met een ruime meerderheid, 31 voor en 3 tegen, hun vertrouwen uitgesproken in het bestuur en dus zal het bestuur het volledige plan door zetten mits het zowel financieel als operationeel haalbaar blijkt.

Het bestuur wil de aanwezige leden bedanken en gaat het project met veel vertrouwen tegemoet. Via de website trachten we de leden op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en de voortgang.

Van der Meer verzekeringen