Wederom een speciale elftalronde tijdens Kerstrad 2016; extra speciaal voor de moeders!
vrijdag 16 december 2016

Na het succes van 2015 kent ook deze editie weer een heuse elftallenronde. Meedoen kan vanaf de A elftallen, er zijn 12 setjes loten beschikbaar.

Ieder deelnemend team krijgt 10 loten en hier mee kunnen twee fantastische prijzen gewonnen worden. Na het succes van de "Knip" prijs afgelopen jaar hebben de kapsters van Tendenz zich dit jaar wederom beschikbaar gesteld voor een heuse Kerstradknipavond. Er is echter één kleine wijziging.... Niet de leden van de teams zelf zullen een styling ondergaan maar 10 gelukkige moeders worden deze avond in de watten gelegd!

Er is ook iets te winnen voor de heren zelf. Een statafel, gemaakt met de blote handen door Bart Rombout wordt verloot, de statafel heeft een waarde van €350 en kan dus gezien worden als een bijzonder waardevol object waarin bloed, zweet en tranen zich straks ondergeschikt zullen maken aan vele biervilten en glazen met het vloeibaar goud.

Mee doen? Deelnemen met je elftal kan via Rick Post, opgeven graag via pr@svhonselersdijk.nl. De loten kunnen zaterdag afgehaald worden bij Rick. Hij is zowel 's-ochtends als 's-middags aanwezig op de club. Per elftal kan er in eerste instantie 1 setje worden afgehaald.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek