Van de bestuurstafel; Vrijwilligerszaken
vrijdag 16 december 2016

Wegens privé omstandigheden is bestuurslid Valerie genoodzaakt om haar taken per direct neer te leggen. Valerie is binnen het bestuur belast met vrijwilligerszaken en heeft de afgelopen jaren een goede basis neergelegd voor onder andere het digitale inschrijfformulier. Het bestuur beraad zich nog op een eventueel vervolg.

De afgelopen periode is er veel gesproken over het onderwerp vrijwilligers en hoe we onze vereniging toekomstbestendig kunnen maken. Onder andere een column, gedeeld via facebook, heeft wat reacties uitgelokt. We zijn voornemens om medio januari een brainstormsessie te organiseren met geïnteresseerden om een plan voor de toekomst te maken. Hier over later meer.

Het bestuur wil Valerie graag bedanken voor haar werk de afgelopen tijd en wenst haar sterkte in deze periode.

jem-id