Seizoensafsluiting B-selectie
dinsdag 14 juni 2016

Na wat heen en weer bellen en mailen naar verschillende activiteiten werd al snel duidelijk dat sommige vol zaten en andere te duur waren,dus werd er besloten om dit jaar alleen bij de nieuwe A en bij S1 te kijken met zijn allen. en daarna onder het genot van een drankje lekker te gaan BBQ'en. We mochten gebruik maken van de kantine van Ed en Miranda van Marrewijk waarvoor onze dank!

Om 18.00 uur allemaal verzamelen en daarna lekker eten en een drankje drinken. Dit was dan ook supergezellig en moe maar voldaan ging iedereen rond half 12 zijn eigen weg na de nodige bedankjes voor de leiders en trainers voor het afgelopen seizoen.

Wij willen ook graag de Club van Honsel bedanken, want dankzij onze businessclub konden wij de jongens een over heerlijke BBQ voorzetten en Patricia en Sandy bedankt voor het bakken.

Namens alle trainers en leiders veel suc6 volgend seizoen in jullie nieuwe elftal.

Prins Group