Oproep van de voorzitter voor de wedstrijd tegen KMD
donderdag 9 juni 2016

Aanstaande zaterdag is het D-day voor S.V.Honselersdijk! Dan kunnen we na de wedstrijden tegen K.M.D. en Die Haghe promoveren naar de 2e klasse. Er zijn al vele leuke initiatieven genomen om ons eerste elftal te steunen in deze belangrijke wedstrijd. Er is sprake van een oranjemars, bedrukte t-shirts, sjaals en nog meer. Toch willen wij alle initiatieven in goede banen leiden. Daarom blijft het belangrijk om alle initiatieven te melden bij Hugo van Velden via evenementen@svhonselersdijk.nl

Er is uiteraard al contact geweest met het bestuur van K.M.D. Deze hebben aangegeven dat vuurwerk binnen het sportpark niet wordt getolereerd. Wij hebben een gezamenlijk doel en dat is dat de wedstrijd een feest voor een ieder moet worden. Dus respect voor de tegenstanders en hun aanhang.

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als “wij” het sportpark van K.M.D. niet beschadigen of bekladden met verf. Wij weten zelf dat dit een hele vervelende ervaring is. Wij vinden nog steeds teksten op ons park waar wij niet blij van worden. RESPECT voor een andermans eigendom.

Ludieke acties waar geen schade door wordt gemaakt juicht het bestuur trouwens wel toe!!! Wij hopen een op een goede wedstrijd en laten we er samen een mooie dag van maken. Op naar de 2e klasse!

Erik Sosef
Voorzitter S.V.Honselersdijk