Huisregels KMD
vrijdag 10 juni 2016

Huisregels bij de wedstrijd s.v. KMD- s.v. Honselersdijk

- Het achterhek / ingang Bovendijk zal tot na de wedstrijd gesloten blijven.

Het sportpark is toegankelijk via de ingang aan de Heulweg.

- Voor deze wedstrijd is er een kassa bij ingang. Toegangsprijs is Euro 2,- volwassen en Euro 1,00 voor kinderen. Voor KMD leden /sponsoren is de entree gratis.

- Het is niet toegestaan om drank, blik of vuurwerk mee te nemen op het sportpark. Hier wordt bij de ingang op gecontroleerd. Bij de ingang worden dranghekken geplaatst.

- ’s avond is het jaarlijkse medewerkersfeest. I.v.m. de opbouw en schoonmaakwerkzaamheden, sluit de kantine om 18.30 uur. Supporters worden verzocht uiterlijk 19.30 uur het terrein te verlaten.

Het is verboden voorwerpen mee te nemen, dan wel voorhanden of in bezit te hebben zoals flessen, glazen, blikjes of middel om de orde te verstoren zijn verboden.

Het meebrengen van dranken en dergelijke zaken is verboden. De koop en het nuttigen van (alcoholhoudende) dranken is slechts toegestaan op/in daartoe aangewezen plaatsen c.q. ruimten.

Vuurwerk: producten waarin of waarop een ontstekingsmiddel aanwezig is die tot ontbranding gebracht kunnen worden als bedoeld in het vuurwerkbesluit, daaronder in ieder geval begrepen fakkels mogen niet het terrein op en worden in beslag genomen

Alcoholhoudende dranken mogen alleen genuttigd worden in plastic glazen op het omheinde terras

Verbaal geweld wordt niet getolereerd. U moet ten allertijden aanwijzingen van beveiliging/stewards opvolgen,

Condubouw