KMD, 2de klasse…..we komen eraan!
vrijdag 3 juni 2016

Over ruim een week staat de spannende promotiewedstrijd van ons vlaggenschip op het programma. Zal het dan nu toch echt eindelijk eens gaan gebeuren dat we promoveren naar de 2de klasse? Waar je ook komt, iedereen heeft het erover en is ermee bezig. Om de spelers van S.V. Honselersdijk een warm hart toe te dragen en ze naar de overwinning te schreeuwen, zien we al allerlei spontane, mooie, leuke initiatieven ontstaan: Een wandelmars, bedrukte shirts, facebookacties, enzovoorts.

Uiteraard juicht het bestuur deze initiatieven toe. Wel stellen we het op prijs om vooraf op de hoogte te zijn van al jullie initiatieven. Gewoon ter informatie, dus niet om deze initiatieven te gaan begeleiden. Willen jullie de initiatieven rondom de promotiewedstrijd aan ons kenbaar maken door middel van een mail naar Hugo van Velden (evenementen@svhonselersdijk.nl) te sturen?

Geef hierin even aan wat je van plan bent om te gaan organiseren. De voorpret zal er, net als in het bestuur, al volop zijn. We wensen iedereen veel plezier en succes met de voorbereidingen in de aanloop naar promotie.

KMD, 2de klasse………we komen eraan!

jem-id