Zaterdag ontknoping van de Schaduwcoach
maandag 9 mei 2016

Aanstaande zaterdag is niet alleen de spannende ontknoping wat betreft de ontknoping van de nacompetitie. Deze zaterdag is ook de ontknoping voor de Schaduwcoach competitie. In de laatste speelronde kunnen de kandidaat coaches maximaal 7 punten verdienen, wat betekent dat er in potentie nog drie Schaduwcoaches zijn die op gelijke hoogte zouden kunnen komen met de koploper van het klassement: Wesley. De kandidaten voor de titel zijn dus: Wesley, Emil van Niekerk, Willem van Oranje en Cor Heskes. De voorspellingen van de vier kandidaten voor de laatste wedstrijd houden we nog even geheim. Na de wedstrijd tegen Semper Altius wordt direct de winnaar van de Schaduwcoachcompetitie van 2015-2016 onthuld.

jem-id