Braziliaanse 'Westland Stek' uitgereikt aan Ab van Dijk. Dankwoord aan alle betrokkenen
vrijdag 6 mei 2016

Na het succesvolle bezoek van de Brazilianen uit Holambra aan Honselersdijk is Ab van Dijk dit jaar uitgenodigd om naar Braziliƫ te komen. Tijdens deze trip is maar weer eens gebleken hoe trots de Brazilianen zijn dat ze in Nederland zijn geweest en daarom heeft Ab ook een dankwoord en oorkonde ontvangen van de Burgermeester van Holambra, een echte Holambra 'Westland Stek'. Onder het belangstellend oog van ruim 150 aanwezigen werd dit uitgereikt en werd er nogmaals benadrukt hoe blij en trots ze zijn met de contacten in Honselersdijk. De S.V. Honselersdijk vlag en Westland vlag hangen vol trots bij het gemeentehuis. Ze spreken tevens hun waardering uit naar S.V. Honselersdijk, de vrijwilligers van de club en onze Burgermeester Sjaak van der Tak voor de uitstekende ontvangst.

Uiteraard zijn we als club ontzettend trots op alle waardering vanuit Braziliƫ en is een extra dankwoord naar de vrijwilligers en sponsors zeker op zijn plaats! Met deze oorkonde is dit in ieder geval alvast vastgelegd voor de toekomst!

Prins Group