Vooruitblik op morgen
vrijdag 6 mei 2016

Morgen wordt het superweer op super saturday. We zien een handjevol wedstrijden op het programma waaronder een oefenwedstrijdje en wat toernooien. Opvallend: thuis spelen de A1, B1, C1, het eerste, tweede en derde. En het is voor de toeschouwer ook de (laatste) mogelijkheid om ons dames team in actie te kunnen zien? En ook Janco Koole (huidig keeperstrainer van de selectie) bergt zijn voetbal- en handschoenen na 38 jaar op zodra hij klaar is met de wedstrijd zijn maatjes van het vierde.

De competitie van het eerste gaat over 24 wedstrijden waar er nog 2 gespeeld moeten gaan worden. Het eerste (24-41) jaagt op een periode titel en zal dan zeker tweede moeten worden. Daar waar Die Haghe (24-46) nu staat. Dus twee keer winst, te binnen tegen v.v. Maasdijk (24-36) en volgende week uit tegen Semper Altius (24-21) is waarschijnlijk niet voldoende. Een andere mogelijkheid om deel te nemen aan de nacompetitie is als Die Haghe (waar het eerste afgelopen week met 2-1 van wist te winnen) de derde periode wint en als tweede eindigt.

Tegenstander Maasdijk had een zeer goede reeks, maar de afgelopen 4 wedstrijden gingen verloren. Morgen wordt de wedstrijd begeleid door Kjell van der Ende als de Pupil van de Week en zal Marcel Bruggeling in het zonnetje (!) worden gezet omdat hij 100 keer voor ons eerste team heeft gespeeld.

Dus: allemaal veel succes en bovenal veel plezier.

Van der Meer verzekeringen