Training begeleiders mini-F
dinsdag 3 mei 2016

Sinds 2014 heeft onze vereniging een afdeling voor de allerjongste voetballiefhebbers. Kinderen van vier t/m zes jaar oud spelen bij ons in de mini-F. Ze trainen woensdagmiddag om 16:30 een uurtje in een groep van tussen de 20 en 30 kinderen, variërend lopende het seizoen ivm nieuwe aanmeldingen. Naast de trainingen kunnen ze ieder weekend (4 tegen 4) wedstrijdjes doen in een Westlandse mini-F competitie, opgezet door de gezamenlijke Westlandse verenigingen.

De jongens en meisjes van de Mini-F worden getraind door enthousiaste B of C-jeugdspelers van SVH. Wij zijn echter nog op zoek naar een volwassen begeleider van de hele groep. Iemand die het leuk vind om een groep van vijf a zes trainers te begeleiden in het ontwikkelen van hun trainingsvaardigheden. En daarmee onze mini’s de eerste stapjes in het voetbal meegeven. Je hebt geen trainersdiploma nodig, of veel verstand te hebben van voetbaltraining. De mini’s krijgen vooral veel basisvaardigheden te leren, bal aannemen, lopen met en bal, enzovoorts.

Ben jij iemand, of ken jij iemand (buurman, opa, oma of de nicht van je moeder…) die het bovenstaande zou willen doen, of in een team zou willen oppakken. Meld je dan aan bij Rick ten Have en/of Marcel van der Ende (contactgegevens via onze website. Dan kunnen we volgend seizoen direct beginnen met de nieuwste groep mini’s.

Condubouw