Voorbeschouwing op morgen
vrijdag 8 april 2016

Tja, waar zullen we beginnen? In de loop van de week is er al heel wat gezegd (aan de zaagtafel) en geschreven..... We beginnen uiteraard met het noemen van het wedstrijdprogramma: lekker bomvol met 17 thuiswedstrijden die gespeeld gaan worden tussen 08:30 en 17:00 uur: het lijkt wel een werkdag. Dat is het zeker voor onze onmisbare vrijwilligers, die op deze Super Saturday ook rekenen op ieders gezelligheid, opkomst maar ook op ieders medewerking.

Morgen speelt ook het eerste thuis. Ze worden begeleid door Thijs van Os als PUPIL VAN DE WEEK. We weten bijna wel zeker dat hij een super zaterdag tegemoet gaat. Door 1 schorsing, 6 blessures en 2 afwezigheidsmeldingen mist Piet Boon wat keuzemogelijkheden tegen de v.v. Naaldwijk. Nu op p/d plaats (11e) van de ranglijst met 23 punten uit 21 wedstrijden en wordt getraind en gecoacht door onze ex-trainer Roy Wasmus. Roy ziet enkele pupillen (Michel en Marcel) aan het werk die hij zelf heeft laten debuteren in Honselersdijk 1 en die morgen wat extra aandacht gaan krijgen.

Spannend? Wie weet; het blijft een echte derby (uit de ex-gemeente Naaldwijk) waarbij de 1 strijd voor aansluiting bij de promotie plaatsen en de ander vecht tegen de nacompetitiewedstrijden tegen degradatie. En zoals Tom Egberts ook altijd zegt: "Hoe dan ook.....": veel succes en plezier.

Zoomin'