Toos Hagman en Jan van Marrewijk benoemd tot Lid van Verdienste tijdens ALV
zondag 1 november 2015

Vrijdagavond 30 oktober was de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van S.V. Honselersdijk. Tijdens deze bijeenkomst werd er niet alleen over cijfers en balansen gesproken maar was er ook ruimte om jubilarissen te huldigen.

25 jaar lid:
Lennart kester
Henk Koene
Emiel van der Voort
Tom van Schie

40 jaar lid:
Ruud Tetteroo
Marcel Noordam
Richard Gardien

S.V. Honselersdijk heeft tijdens de vergadering ook twee leden als Lid van Verdienste benoemd.

Toos Hagman werd in het zonnetje gezet en bedankt voor al haar werk bij de G-sectie. Ze is hier al ruim 30 jaar mee bezig en inmiddels 14 jaar bij S.V. Honselersdijk. De sectie is al jaren groeiende en dat is mede te danken aan het harde werk van Toos de afgelopen jaren.

Jan van Marrewijk werd ook benoemd tot Lid van Verdienste en heeft zijn sporen met name verdiend in de Technische Commissie. Hoogtepunt is het 'Herijken' van de Technische Commissie wat inmiddels in de afrondende fase zit en als kroon op al het werk gezien mag worden.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek