Voorbeschouwing op morgen
vrijdag 16 oktober 2015

Wellicht hebben de trouwe bezoekers opgemerkt dat de "vrijdag voorbeschouwing" wat minder aandacht heeft gekregen als de tijd daarvoor. Onze excuses. Morgen gaat de herfstvakantieperiode in en dat betekent minder competitiewedstrijden, hier en daar wat oefenwedstrijden en nog uitzonderlijker een bekerwedstrijd (S4). Het rijtje thuiswedstrijden is daarom beperkt tot 12 waar we soms wel het dubbele aantal wedstrijden zien geprogrammeerd op een zaterdag.

Blikvanger is wel het eerste die koploper Te Werve ontvangt. De ambitieuze Haagse /Rijswijkse club staat eerste (12 uit 5) en ons eerste volgt op 1 punt achterstand (11 uit 6). In het verleden was De Strijphorst een moeilijk te nemen vesting, maar ook dit seizoen zijn uit (7) meer punten behaald dan thuis (4). Een recente historie leert (met dank aan Siem de Archivaris via het gastenboek en onze website) de volgende statistieken. Een angstgegner derhalve!

29-08-2009: 0-2 (beker)
24-03-1980: 1-2 (competitie)
30-03-1985: 0-2 (competitie)

Wat hopelijk nooit zal veranderen is dat "de opkomst der beide teams" voor wordt gegaan door de pupil van de week. En daar zien we morgen. Haar naam is Daphne Ruinard en dochter van vader "Perry" een kind van de club en vrijwilliger in hart en nieren. Lees hier het profiel van Daphne Ruinard. Veel plezier Daphne! Hetzelfde wensen we aan iedereen die ons Sportpark bezoekt.

Van der Meer verzekeringen