B3 en C4 nog op zoek naar een trainer!
donderdag 15 oktober 2015

Op dit moment zijn gelukkig bijna alle trainersvacatures ingevuld voor de jeugdelftallen. Bijna, want er zijn nog twee elftallen die nog niet volledig kunnen trainen.

De B3 traint momenteel alleen op de woensdagavond dankzij enkele vrijwilligers die bij toerbeurt de training voor hun rekening nemen. Voor dit team zijn we nog steeds op zoek naar een trainer die het elftal wekelijks zou willen gaan trainen op maandag (van 19.45-21.00 uur) of op woensdag (van 18.30-19.45 uur).

De C4 heeft twee trainers die gezamenlijk de training op dinsdag verzorgen. Op donderdag (trainingstijd 18.30-19.30) is er op dit moment nog geen training.

Het zou mooi zijn als er zich nog ouders, spelers van seniorenteams, oud-spelers of andere vrijwilligers aanmelden om deze teams te helpen.

Via de hoofdtrainers van de secties is het altijd mogelijk om oefenstof en begeleiding te verkrijgen. Voor meer informatie kan er contact opgenomen met Marko Penning (TC-lid B-C) via het mailadres: tc-b@svhonselersdijk.nl

Condubouw