Piet Boon op stage
donderdag 15 oktober 2015

Het was woensdag 14 oktober een bijzondere avond voor de G-afdeling van S.V. Honselersdijk. De training werd niet gegeven door de mensen die het iedere woensdag doen. Nee, trainer Piet Boon die de selectie van S.V. Honselersdijk traint stond deze avond voor de groep G-spelers en speelsters. Met de trainer van het tweede team en een vijftal selectie spelers, zodat elk van de drie teams twee trainers had. Waarbij de trainers van de G-afdeling aandachtig toekeken om te kijken of er voor hun nieuwe manieren van trainen te ontdekken was. Nieuwe trainingsvormen zijn er zeker opgedaan. Het was voor alle partijen een leerzame avond. Alleen het weer werkte niet helemaal mee, al bleef de regen gelukkig beperkt vallen. De leden van de G-afdeling hadden het bijzonder goed naar hun zin en deden hun uiterste best om te laten zien dat zij echt wel kunnen voetballen. Piet Boon en zijn secondanten hadden eveneens plezier in het training geven aan een voor hun heel andere groep. Al met al een geslaagde avond, ik zou haast zeggen voor herhaling vatbaar. De leiding en leden van de G-afdeling spreken hun dank uit naar de spelers en trainers die een extra avond op het trainingsveld stonden. Mannen hartelijk bedankt voor jullie medewerking.

Hoewel de foto's niet van de beste kwaliteit zijn willen wij deze toch met jullie delen. Ze geven een meer dan goede impressie van deze geslaagde training.

Namens de G-afdeling,
Jan de Geus