Van de bestuurstafel
zondag 10 mei 2015

Ga je stoppen of is er iets gewijzigd?
De voorbereidingen voor het volgende seizoen zijn alweer in volle gang. De teams voor volgend jaar moeten weer ingeschreven worden bij de KNVB en de indelingen van de spelers in de teams moeten alweer worden gemaakt.

Om het juiste aantal teams in te schrijven en de indeling van de teams te kunnen maken, is het van belang dat eventuele wijzigingen zo snel mogelijk worden doorgegeven. Dus: Als je wilt stoppen met voetballen, of als je wilt overschrijven naar een andere vereniging, geef dat dan zo snel mogelijk door. Alle wijzigingen moeten vóór 31 mei a.s. verwerkt zijn. Dat geldt ook voor personen die willen overschrijven van een andere vereniging naar S.V. Honselersdijk, of als je bijvoorbeeld besluit om volgens seizoen naast veldvoetbal ook te gaan zaalvoetballen.

Het is daarbij van groot belang dat je alle wijzigingen schriftelijk indient via postvak 18 van de ledenadministratie. Het formulier voor het beëindigen van het lidmaatschap staat op de website onder het kopje Ledenadministratie.

Een melding aan leider, trainer, coach of andere vrijwilliger geldt niet als afmelding en komt vaak ook niet door bij de ledenadministratie, waardoor eind juli wel de contributie wordt geïncasseerd.

Je leider, trainer of coach kan dit niet voor jou regelen. Afmelden moet je daarom dus zélf doen, schriftelijk, via het daarvoor beschikbare formulier om problemen met het innen van de contributies deze zomer te voorkomen.

Dit geldt ook voor alle andere wijzigingen! Denk aan een adreswijziging of een ander telefoonnummer. Gebruik de formulieren die we daarvoor hebben op de webpagina van de ledenadministratie en zorg dat alles ruim voor de start van het nieuwe seizoen wordt ingeleverd in
postvak 18.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek