Amigos de Holambra zien ADO Den Haag winnen
zondag 26 april 2015

Muziek is hun echte passie, maar ook een bezoek aan de voetbalwedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse viel vrijdagvond zeker in de smaak bij de Brazilianen van de Fanfarra Amigos de Holambra. Op de typisch, intense Zuid-Amerikaanse wijze genoot het gezelschap, een kleine zestig personen, van het belangrijke treffen in de eredivisie. Een geldig doelpunt liet in het Kyocera Stadion lang op zich wachten, maar in de 85ste minuut was het toch zover. Het fenomeen Michiel Kramer scoorde de 1-0 en bezorgde ADO Den Haag zo de winst. Het maakte deze ervaring voor de Brazilianen in het koude Nederland, daar is het momenteel 30 graden, alleen maar mooier. Een aantal van de bandleden waren nog enthousiaster bij het doelpunt dan een gemiddelde fan. Na afloop werd in het snel leeggestroomde stadion nog even tijd gemaakt om een groepsfoto te maken van deze bijzondere ervaring. Moe, maar zeker een mooie ervaring rijker, werd per touringcar rond 23:00 uur de tijdelijke thuisbasis De Strijphorst weer veilig bereikt.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek