De Club van Honsel bij winnend ADO Den Haag
zaterdag 25 april 2015

Vrijdagavond was de businessclub van de S.V. Honselersdijk, De Club Van Honsel (DCVH), te gast bij de belangrijke eredivisiewedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse. Vitesse bracht ADO eerder dit seizoen de grootste nederlaag in de competitie toe (6-1).

Na een busrit met De Roo toog een uitgebreid gezelschap onder aanvoering van DCVH-voorzitter Alex Prins (foto 1) richting het Kyocera Stadion voor ontvangst met koffie en een broodje in de businesslounge, waarna DCVH op de hoofdtribune de eerste 4 rijen achter de dug out van ADO Den Haag bezette (foto 2). De late 1-0 van Michiel Kramer werd met applaus en gejuich begroet (foto 3). Het nieuwe en 57e(!) lid van de businessclub Taurus Advocaten uit Naaldwijk (waarover later meer op de clubwebsite in een uitgebreidere kennismaking) in de personen van Jeroen Bouwman en Ali Nasir (rechtsonder foto 3) juichten mee.

DCVH-sponsorwerver Henk van Renesse: “Ik hoop dat we dit seizoen nog de 60 halen. Er lopen nog wat contacten, maar als dat onverhoopt niet lukt gaan we komend seizoen gewoon weer verder met bouwen. S.V. Honselersdijk heeft in ieder geval meer financiële mogelijkheden gekregen voor extra activiteiten.”

Kramer zelf werd bedolven door zijn medespelers (foto 4) en na afloop gefeliciteerd door zijn trainer Henk Fraser (foto 5). De derde helft in de businesslounge (foto 6) was ook gezellig, waarna rond middernacht DCVH weer op De Strijphorst terug arriveerde.

Zoomin'