Oproep bestuurslid ‘Gebouwen en velden’
maandag 10 november 2014

Weet u wie de keuring van de velden doet? Dat deed Henri Valstar.

Weet u wie de indeling van de kleedkamers maakt? Dat deed Henri Valstar.

Weet u wie de indeling van de velden maakt? Dat deed Henri Valstar.

Weet u wie ervoor zorgt dat de (kunst)grasvelden er tiptop bij liggen? Dat deed Henri Valster.

Weet u wie ervoor zorgt dat de commissiedienst goed loopt? Dat deed Henri Valstar.

Weet u wie ervoor zorgt dat de tribune, het scorebord, de reclameborden, het groen, de losse doelen, de dug-outs, de hoekvlaggen, de lichtmasten, de doelnetten en de ballenvangers zijn onderhouden? Dat deed Henri Valstar.

Ja beste mensen u leest het goed……..dat DEED Henri Valstar! Hij deed dit vooral met veel passie, kennis en kunde. Echter heeft Henri na 12,5 prachtige jaren als bestuurslid ‘Velden en gebouwen’ onlangs afscheid genomen van het bestuur. Na zoveel jaren uiteraard een geheel begrijpelijke keuze, maar……voor de vereniging een groot gemis!

De werkzaamheden die bij een bestuurslid ‘gebouwen en velden’ horen zijn namelijk zeer essentieel en noodzakelijk om überhaupt te kunnen voetballen. Het zorgt voor een ordelijk verloop in onder andere de kleedkamer en op de velden.

Kortom het bestuur is daarom met spoed op zoek naar een bestuurslid ‘Gebouwen en velden’.

De ervaring leert dat het persoonlijk benaderen van mensen meestal meer oplevert, dan een oproep in de Strijppraat en op de website. Echter is het ons tot op heden helaas nog niet gelukt om middels het persoonlijk benaderen een nieuw bestuurslid ‘Gebouwen en velden’ te vinden.
We hopen daarom dat u middels het lezen van deze oproep niet denkt dat een ander dat wel doet, maar dat juist u de stoute schoenen aantrekt.

Klop gerust bij ons aan om uw vragen te stellen, een afspraak te maken voor een informatief gesprek of om zomaar een keer in het bestuur mee te draaien.
U kunt contact opnemen met één van de bestuursleden of met mij:
Kim van Zanten, secretaris@svhonselersdijk.nl of via 06-54912050

Zoomin'