Tijdig aanleveren van pasfoto’s - Van de bestuurstafel
zondag 1 juni 2014

1 x per maand publiceert de Ledenadministratie een overzicht in de Strijppraat met nieuwe leden, afmeldingen, wijzigingen en wie er een nieuwe pasfoto moet inleveren.

In de praktijk blijkt dat het op tijd inleveren van een nieuwe pasfoto niet van een leien dakje gaat. Dit is jammer en niet wenselijk! Het keer op keer navragen kost een ieder veel tijd en soms zelfs frustratie. Laat het duidelijk zijn dat de mensen die hier steeds achteraan moeten nu juist onze waardevolle vrijwilligers zijn, die er met de beste bedoelingen voor willen zorgen dat alles gesmeerd loopt en we ons aan de regels van de KNVB houden.

Neem dus je eigen verantwoordelijkheid. Dit betekent dat wanneer je voetbalt en er komt in de Strijppraat en/of via je aanvoerder een oproep voorbij dat je je pasfoto in moet leveren, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor om deze op tijd in te leveren in postvak 18 van de Ledenadministratie.
Vanwege het digitale systeem, wordt hier steeds meer op gecontroleerd, dus zonder pasfoto's, geen spelerspas en zonder spelerspas kun je geen wedstrijd(en) voetballen. Hiermee dupeer je overigens niet alleen jezelf, maar ook je medespelers en de vrijwilligers die steeds achter je broek aan moeten lopen.

Hierbij het lijstje met namen, waarvan de Ledenadministratie (postvak 18) z.s.m. 2 pasfoto’s ontvangen:

Pim Brabander
Randy van der Ende
Richard Hatchett
Gino Jakobs
Coen Janssen
Sven Jenezon
Jeroen van Koppen
Roy Lange
Rick Lievaart
Peet van der Lugt
Arjan van Luijk
Rudie van der Marel (G-afd)
Jolanda Muller (G-afd)
Thom van Rooijen
Daan Starrenburg
Enrico Storm
Rick van der Valk
Jay Vincent
Maurice van der Voort
Patrick Wissenburg

We rekenen op jullie medewerking!

Zoomin'