Vooruitblik op morgen: de vijfde helft
vrijdag 23 mei 2014

Morgen wordt het heerlijk voetbalweer (om te spelen en om naar te kijken). Zo is er het C en G toernooi op De Strijphorst, maar helaas geen F-toernooi. Hulde aan de organisatie voor deze beslissing en het doorvoeren van de consequenties (bedenk: bel zelf maar eens af naar reeds uitgenodigde gasten!).

Het programma is beperkt. Zoals u al wellicht heeft opgemerkt, worden al jeugdwedstrijden met de nieuwe teams voor volgend jaar gespeeld. Morgen bijvoorbeeld de nieuwe D1 uit bij Sparta D1 (om 10:00 uur), of zoals eerder deze week de nieuwe B1 tegen die van SC Monster B1 (van trainer Jasper Steringa).

De meest aandacht gaan natuurlijk uit naar (in willekeurige volgorde):

(1) de nacompetitiewedstrijd van ons tweede: 11:30 uur thuis tegen SVC 08 2. Bij verlies of gelijkspel is de nacompetitie voor hun over, bij winst van 2 goals of meer gaan ze de finale van de nacompetitie in.

(2) de nacompetitiewedstrijd van ons eerste: 14:30 uur uit bij v.v. Rhoon om naar de finale van de nacompetitie te gaan. Er word een 3-2 voorsprong verdedigd. Er geldt geen europacup systeem. Dus bij zowel 7-6 als 1-0 verlies wordt er verlengd. Bij een gelijkspel of winst niet en proberen we een trede hoger te bereiken via de finale van de nacompetitie om vervolgens een feestje te gaan vieren!

(3) DE VIJFDE HELFT wordt georganiseerd en aan het jubilerende s.v. Honselersdijk ter beschikking gesteld door het vijfde elftal. Zij zijn immers kampioen geworden in hun klasse. Het elftal met vele oud-eerste elftal spelers die meer dan honderden wedstrijden in 1 gespeeld hebben (o.a. Janco, Marino, Marko, Patrick, Ard, Jerry, Mike) willen de teams van 1 en 2, maar zeker ook alle supporters een hart onder de riem steken om dit jaar wel promotie naar de 2e klasse te bewerkstelligen. Daarom start vanaf 5 uur de vijfde helft met een DJ in de kuil waar alle oud-spelers van S5 (toen S3 of S4) en gastspelers van S5 van dit seizoen van te voren voor zijn uitgenodigd. Uiteraard is iedereen welkom in de kantine om dat te doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

Hoe dan ook, het lijkt ons gezellig en een opmaat naar de finales van de nacompetitie van 1 en 2 en de diverse jeugdtoernooien. Veel plezier met en bij ONZE 50-jarige club!

Zoomin'