Feyenoord opent oefencampagne in Honselersdijk
vrijdag 23 mei 2014

Feyenoord speelt op zaterdag 28 juni de eerste oefenwedstrijd van dit seizoen uit tegen sv Honselersdijk. Oorspronkelijk was 28 juni de beoogde datum voor de traditionele broederstrijd tegen Sportclub Feyenoord, maar dit duel kan niet op deze datum gespeeld worden onder andere in verband met twee andere grote evenementen in Rotterdam op die dag, te weten het wielerevenement Erasmus MC Tour de Rotterdam en dancefeest Nightmare Outdoor.

Feyenoord en Sportclub Feyenoord gaan bekijken of de broederstrijd wellicht op een ander moment in de voorbereiding op het seizoen 2014-2015 toch nog gespeeld kan worden.

De wedstrijd Honselersdijk tegen Feyenoord begint op 28 juni om 15.00 uur. Honselersdijk eindigde het afgelopen seizoen op de tweede plaats in de derde klasse C en speelt vanaf zaterdag nacompetitiewedstrijden om een plaats in de tweede klasse. Honselersdijk werd opgericht in 1964 en viert deze maand haar vijftigjarig bestaan. Volgende week wordt de kaartverkoop e.d bekend gemaakt, via onze website meldt een trotse Ab van Dijk.

Sosef & v/d Knaap