Feestelijk programma voor de jeugd
woensdag 14 mei 2014

17 mei aanstaande staat de gehele zaterdag in het teken van het 50-jarig jubileum. Om deze dag zo goed mogelijk te laten verlopen rekenen we op de aanwezigheid van alle leden en hopen we dat de zon ook haar best doet!

Wat kunnen jullie verwachten? Het gehele programma zal in het teken staan van een heuse 'Voetbal Party!' Diverse activiteiten, spelvormen en oefeningen waarin in onderstaand filmpje een glimp van te zien is:

Na de voetbalparty staat er ook een wedstrijd van S1 op het programma, mooie gelegenheid om met zijn allen de tribune te bevolken en het elftal naar een grootste prestatie te schreeuwen!

Praktische informatie
Het programma in de ochtend zal starten om 9:00uur en hierbij verwachten we iedereen die deelneemt om 8:45uur. Dit is het programma voor de F&E jeugd. Om 12:00uur zal dit programma afgelopen zijn en is er ook een prijsuitreiking. Er wordt tevens gezorgd voor een hapje en een drankje!

Het programma in de middag zal starten om 11:00 uur en hierbij verwachten we iedereen die deelneeemt om 10:45 uur. Dit is het programma voor de D&C&B jeugd. Om 14:00 uur zal dit programma afgelopen zijn en is er ook een prijsuitreiking. Er wordt tevens gezorgd voor een hapje en een drankje!

Kledingadvies: sportkleding.

Mochten jullie met brandende vragen zitten kunnen jullie terecht bij jubileum@svhonselersdijk.nl of één van de commissieleden.

Met vriendelijke groet,
De Jubileumcommissie