Woensdagavond: Informatieavond nieuwe leden
woensdag 14 mei 2014

Het lopende seizoen nadert zijn climax en dus gaan we voorzichtig kijken naar het volgende seizoen. Recentelijk hebben we succesvolle proef-trainingen gehad, waar weer een groot aantal talenten hun kunsten hebben laten zien.

Woensdag 14 mei 20:00 uur organiseren we een informatie avond voor de ouders/verzorgers van (mogelijk) nieuwe leden in bestuurskamer van S.V. Honselersdijk. Tijdens deze avond willen we u informeren over diverse zaken binnen onze bruisende vereniging, wat het betekent om “voetbalouder” te zijn en is er voldoende ruimte om uw vragen te stellen.

Mocht uw kind graag willen gaan voetballen, dan adviseren wij hem/haar tijdig in te schrijven. Het inschrijfformulier kunt u downloaden op de site via: ledenadministratie.

Belangrijk voor een nieuw lid: wanneer uw zoon/dochter bij een vriendje/vriendinnetje in het team wil kan dit op het formulier worden aangegeven. We kunnen hier dan rekening mee houden met het maken van de teamindeling. Onze planning is om voor 13 juni de nieuwe teamindeling bekend te maken via het clubblad en site. Meldt uw kind dus tijdig aan.

Vanwege het 50-jarig jubileum van SV Honselersdijk is er een speciale actie voor nieuwe leden. Bij inschrijving in de maanden april/mei hoeft het nieuwe lid geen 10 euro inschrijfgeld te betalen.

Het ingevulde en ondertekende formulier kan je in ons clubgebouw deponeren in het postvak van de ledenadministratie (postvak 18). De postvakjes zijn recht tegenover de hoofdingang van ons clubgebouw bovenaan de trap. Gaarne een copy per email naar hoofdleider-f@svhonselersdijk.nl. Uiteraard kunt u het ingevulde inschrijf formulier ook de 14e meenemen.

Tot woensdag de 14e!

Groeten,
Frank van Adrichem, Hoofdleider F
Marcel van der Ende, TC lid F sectie (tc-f@svhonselersdijk.nl)