S.V. Honselersdijk – Onze Club: trainers F-jeugd
zaterdag 10 mei 2014

Een mooi voorbeeld van “SV Honselersdijk – Onze club”, ervaren onze jongste F-jeugd wekelijks tijdens haar trainingen.

Het afgelopen jaar hebben wij weer met veel plezier gebruik kunnen maken van een enthousiaste club D- en C junioren (aangevuld met een aantal ouders) die wekelijks de trainingen hebben verzorgd voor onze jongste F jeugd (maandag/woensdag).

Met medewerking van de Club van Honsel hebben we deze groep trainers kunnen belonen door afgelopen zondag 27 de wedstrijd ADO – AZ te bezoeken. Onder zonnige omstandigheden waren we getuige van de laatste thuiswedstrijd van ADO deze competitie, die ze heel verdienstelijk met 2-1 winnend afsloten.

Club van Honsel, bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt, maar de grootste dank gaat uit naar Lars (van Wingerden), Rick, Kevin, Brent, Stijn, Rick, Rob, Toby, Lars (de Wit), Jorne, Nick, Mees, Andrew onze jeugdleden die wekelijks trainingen verzorgen.
Helemaal top jongens!!!!

Van der Meer verzekeringen