Van der Meer Verzekeringen sponsort super hoofdprijs
vrijdag 9 mei 2014

Vrijdagavond 16 mei staat Dé Quiz op het jubileum programma. De teams (door iedereen zelf te formeren) bestaande uit maximaal 4 personen zullen deze avond op de proef gesteld worden met vragen over het WK in Brazilië, de vaderlandse- en buitenlandse voetbalcompetitie en natuurlijk over 50 jaar S.V. Honselersdijk.

Uiteraard hebben de quizmasters ook rekening gehouden met de leden die minder op de hoogte zijn van de feitjes over deze onderwerpen en is meespelen voor iedereen mogelijk en is meespelen weer belangrijker dan winnen... alhoewel... Speciaal voor deze jubileum quiz heeft Van der Meer Verzekeringen een fantastische hoofdprijs beschikbaar gesteld en zal het winnende team een geheel verzorgde avond beleven in het Kyocera Stadion van ADO Den Haag tijdens de wedstrijd ADO den Haag - Feyenoord in het nieuwe seizoen 2014/2015. Deze avond is bedoeld voor de A-Jeugd, 18+ leden & vrijwilligers de desbetreffende leden hebben inmiddels een persoonlijke uitnodiging ontvangen.

De teams kunnen op de avond zelf geformeerd worden, vergeet je echter niet aan te melden voor de quiz via eem mailtje aan jubileum@svhonselersdijk.nl

Prins Group