Uitslagen van vandaag
zaterdag 10 mei 2014

De laatste loodjes zitten er zowat op. De meeste teams zijn nu wel klaar of moeten hier en daar nog (op soms onmogelijke tijden) wat inhalen.

Vandaag verloor het eerste (waren ze met hun gedachten bij de nacompetitie?) en behaalden 2 punten minder dan afgelopen jaar (57 om 59) na 26 wedstrijden. Ze gaan zich opmaken voor een nacompetitie. In ieder geval 2 wedstrijden op 17 mei (thuis, 14:30 uur) en 24 mei (uit, tijdstop nog onbekend) tegen (volgens ons!) v.v. Rhoon. Ze waren nog in de race om het kampioenschap, maar Rhoon verloor in een rechtstreeks kampioenswedstrijd tegen Oude Maas met 2-0. Thuis verloor Rhoon overigens nog geen enkele competitiewedstrijd. We kunnen aan de bak!

Het tweede speelde tegen de kampioen uit hun klasse en speelde verdienstelijk gelijk met 1-1. Hiermee eindigen ze op plaats 7 van de ranglijst (van de 12 teams), maar mogen zich toch gaan opmaken voor promotiewedstrijden. Hulde!

Het vijfde (oud-1) won weer eens afgetekend en heeft zich al officieus als KAMPIOEN!! gehuldigd. Op 24 mei zullen zij hun kampioensfeestje onder het mom van de vijfde helft goed gaan vieren: de basis is gelegd. Met 49 uit 19 wedstrijden en 91 gescoorde goals kan het niet meer misgaan. Hou de site in de gaten!! Het word leuk.

Verder speelde S6 knap gelijk tegen de nummer 2, Won ook de A2 in de race om de titil (klein kansje) en won de C1 in Hoek van Holland van HVC '10 en zetten zij hun directe concurrent om het kampioenschap op een niet meer in te halen achterstand: KAMPIOEN!!.

Helaas scoorde de D3 net 1 goal te weinig, of kreeg het net 1 goal te veel tegen (het is maar hoe je het bekijkt) en daardoor werd direct concurrent om het kampioenschap kampioen. Jammer maar toch: zeer ver gekomen!! Alle uitslagen leest u HIER.

jem-id