Voorbeschouwing S1 - Houtwijk 1
vrijdag 2 mei 2014

Morgen de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen voor het eerste in de reguliere competitie. Het betreft een opmaat naar de nacompetitie waaraan beide team deelnemen: s.v. Houtwijk won de eerste periode (21 uit 8) en S.V. Honselersdijk won de tweede periode (24 uit 9). Zaak om spelritme te houden, geen blessures of schorsingen op te lopen.

Er is nagenoeg geen historie bekend tussen S.V. Honselersdijk en de fusieclub Houtwijk. Slechts 1 keer eerder troffen beide teams elkaar in competitieverband op de Strijphorst. Op 27 oktober 2012 werd er met 4-0 gewonnen.

Natuurlijk worden de spelers en begeleiders gesteund en geassisteerd door de pupil van de week. Deze week is het Lucas en hieronder leest u zijn profiel. We wensen een ieder een plezierige wedstrijd.

Naam: Lucas Gardien
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op Het startblok in groep 8
Elftal: Ik speel in de D4