BW-ers op jubileumreceptie S.V. Honselersdijk
zondag 27 april 2014

Vrijdagavond 16 mei en zaterdag 17 mei staan bij zaterdagvoetbal derdeklasser S.V. Honselersdijk in het teken van het 50-jarig clubjubileum. Voor alle leden worden dan diverse activiteiten georganiseerd. Op vrijdagavond 9 mei vindt echter al de officiƫle jubileumreceptie bij de oranjehemden plaats. Voor deze avond zijn clubbestuursleden, ereleden, leden van verdienste, Westlandse collega voetbalverenigingen, Honselse winkeliers, het college van burgemeester & wethouders (B&W) van de gemeente Westland en de Bekende Westlanders (BW-ers) business development director bij Infostrada Sports Group en televisieproducent (o.a. Voetbal International, Tour du Jour en live voetbal bij FOX Eredivisie, SBS6, Sport1 en RTL7) Arthur Zuijderwijk (foto 1), ex-bondscoach profwielrennen, koersdirecteur Amstel Gold Race en oud-wielerprof Leo van Vliet (foto 2) en Honsels topondernemer Edward Koornneef (foto 3) van de Koornneef Retailgroep (waaronder Albert Heijn Koornneef Westland) uitgenodigd om een toast uit te brengen op het 50-jarig jubileum.

Jubileumcommissielid en clubbestuurslid kantinebeheer Paul Groenewegen (foto 4): "Na het officiƫle gedeelte zullen Arthur Zuijderwijk, Leo van Vliet en Edward Koornneef hun visie geven op de enige voetbalclub in Honselersdijk. De receptie is alleen voor genodigden. Iedere genodigde heeft inmiddels een persoonlijke uitnodiging thuis ontvangen."

Zoomin'