Vanaf de bijvelden
dinsdag 22 april 2014

Geen wedstrijdverslag over het voetbal, maar heel wat anders. Ook leuk en waarom zullen we het niet opnemen bij de rubriek "Vanaf de bijvelden"? Met dank aan Marcel Noordam......

Geen wedstrijdprogramma op het veld vandaag maar wel in de bowlingbaan van de Lier. Om half twee op de fiets met de C1 en C2 naar de Lier om is lekker tegen wat kegeltjes te gaan smijten. We waren het parkeerterrein nog niet af of de leider van de C2 begon al te klagen over zadelpijn (ik heb hem niet horen klagen over de barkruk in de Lier), daar moet je tenslotte ook op zitten. Aldaar aangekomen de teamindeling gemaakt en deze bestond uit vijf teams. Dat iedereen bij S.V. Honselersdijk een bijnaam heeft is algemeen bekend maar hier zaten toch wel wat verrassende bij. De teamindeling was als volgt:

Team6: Slecht in fifa, Hoofd bier, Polotje, Tijgertje en Wezz.
Team7: vd List, Gluup, Plas, Tag Styl en Chahid.
Team8: Marvin Melk, Kleine, Smurf, Roos, Pizzaman en Tag Rayz.
Team9: Mokroboy, Brandon070, Ivanovic, Brian en Job.
Team10: Lolo, Lance, Lars, Kein en Barry.

Dit alles werd goed overzien door de leiding die aan de bar 1 of 2 glazen omkegelde. De top 6 ziet er als volgt uit: 6 Tag Rayz 115, gedeeld 4 Roos en vd List 134, 3 Brian 135, 2 Slecht in fifa 139 en 1 Lars 154. Dit hele gebeuren werd gesponsord door Ed Kooij (vader Lance) waarvoor onze hartelijke dank namens de gehele C-Selectie.

Condubouw