Honselersdijk viert Koningsdag 2014
maandag 21 april 2014

Ook dit jaar organiseert het Honsels Oranje Team een feestelijk programma rondom Koningsdag, die dit jaar op zaterdag 26 april plaatsvindt. Vertrouwde items, zoals ’t Heijdse Vismaatjeskoor, de spelletjes en Jeu de Boules op het veld. Aangevuld met nieuwe workshops voor kinderen vanaf 8 jaar verzorgd door Dreams Events. Kortom gezellig voor iedereen!

Traditie getrouw start het feest op dinsdag 22 april a.s. om 20:00 uur met een optreden van ‘t Heijdse Vismaatjeskoor in zalencentrum Rehoboth. Lekker meezingen en deinen met Nederlandstalige zeemansliederen. Dankzij een aantal trouwe sponsoren is wederom de toegang voor deze avond gratis.

Zaterdag 26 april Oranjefeest voor alle leeftijden
Spelletjes voor de jeugd en voor alle leeftijden het Jeu de Boules toernooi. De bekende ingrediënten voor een gezellige middag. Nieuw dit jaar: de sportieve workshops voor kindreen vanaf 8 jaar verzorgd door Dreams Events uit Ter Heijde. Freerunning, longboarden en rolschaatsen zijn onder andere de uitdaging om met vriendjes aan te aan. Natuurlijk sluiten we de middag af met de ‘Honselse Buikschuif Wedstrijd’. Daarna napraten op de muziek van Ronnie Ronaldo.

Jeu de Boules spelen? Dat kan!
Inmiddels een vast onderdeel is het Jeu de Boules toernooi op het terrein van SV Honselersdijk. We starten om 13.30 uur . Opgeven kan via f.vijverberg4@kpnplanet.nl. Deelname is gratis en iedere speler kan rekenen op een kopje koffie met een lekkere traktatie.

Alles bij elkaar een gevarieerd programma met voor ieder wat wils. Vier Koningsdag in Honselersdijk en geniet van dorpse gezelligheid.

Prins Group