Let op: Mogelijk kinderlokker actief
zondag 23 maart 2014

De afgelopen weken worden we door de media regelmatig opgeschrikt door verhalen over het actief zijn van eventuele kinderlokkers. Als vereniging, kinderen en ouders hoop je dat zoiets ‘ver-van-je-bed’ is en blijft!

Helaas blijkt uit een recent voorval van afgelopen zaterdagmiddag 22 maart dat dit niet het geval is. Twee jonge leden, (jongens van 12 en 13 jaar) van S.V. Honselersdijk zijn zaterdagmiddag op de parkeerplaats van S.V. Honselersdijk door een kalende man aangesproken met de vraag ‘jullie zijn toch voor S.V.Honselersdijk, loop even mee naar mijn achterbak’.

De man beweerde een kunstbeen te hebben en wilde deze laten zien.
Gelukkig zijn de jongens niet op zijn vraag ingegaan en zijn hard weggerend.
Volgens de jongens was er ook een tweede man bij, die in een rode auto zat. Volgens hen was het een 45 km karretje.

Dit voorval is een serieuze waarschuwing, die van ons allen extra alertheid vraagt. Nu en in de toekomst. Naast het feit dat dit voorval voor de jongens van S.V. Honselersdijk een vervelende ervaring is, hopen we dat dit bij een eenmalig incident blijft.

Mocht u verdachte omstandigheden zien, meldt dit dan direct bij de politie en aan het Bestuur van S.V. Honselersdijk.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek