Vooruitblik GDA 1 - S1
vrijdag 21 maart 2014

Onze voorzitter spreekt en schrijft al enkele jaren over "jagen" als hij doelt om de stand van ons eerste elftal op de ranglijst. Zo zal het ook morgen zijn na het verlies van afgelopen week tegen Westlandia. Dat alleen al in een domper en al helemaal nadat het daarvoor liefst 10 keer op rij als winnaar van het veld stapte. Helaas, het is niet anders en dus gaan we zien in hoeverre we "karakter" gaan zien. Makkelijk zal het weer niet gaan worden, want het Loosduinse GDA staat momenteel 6e op de ranglijst en heeft dus nog een (kleine) kans op een vervangende periode.

De afgelopen 3 wedstrijden werden echter verloren, dus de vraag is hoe het met de vorm is gesteld. Afgelopen week verloor het maar liefst met 4-2 tegen laagvlieger TAC '90. Aan de motivatie kan het dus niet liggen. Daarnaast kan Piet Boon enkele spelers niet opstellen door schorsingen en eerder dit seizoen won GDA op De Strijphorst met 1-0. De enige thuisnederlaag tot nu toe dit seizoen.

We gaan het zien. Veel succes en plezier.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek