S.V. Honselersdijk C1, C2, D1 en D2 verkopen potlelies aan de deur
dinsdag 4 maart 2014

In samenwerking met Euro Sportring gaan de S.V. Honselersdijk C1, C2, D1 en D2 ook dit voetbalseizoen weer naar een toernooi in België. Dit jaar is gekozen voor De Polder Trophy, een toernooi op een mooi sportpark in het plaatsje Gistel vlakbij Oostende. Het toernooi vindt plaats in het Hemelvaartweekend. Op donderdag 29 mei wordt afgereisd naar België. Op zondag 1 juni keert het hele gezelschap terug in Honselersdijk. De inschrijfkosten voor het toernooi zijn betaald door de businessclub van de S.V. Honselersdijk ‘De Club van Honsel’ (DCVH), waarvoor de C- & D-selectie DCVH natuurlijk hartelijk bedankt.

Om in Gistel te komen is een luxe touringcar met chauffeur geregeld. De kosten voor deze bus worden door acties van de spelers zelf bij elkaar gebracht. Met het oog op het Sinterklaasfeest verkochten de C- en D-selectie in november al speculaaspoppen. De actie werd een groot succes. Een tweede actie begint vrijdag 7 maart. Evenals vorig seizoen worden aan de inwoners van Honselersdijk weer potlelies verkocht. Alle spelers krijgen een doos met 11 plantjes erin. Deze worden voor €4,= per stuk deur-aan-deur verkocht. Vrijdagnamiddag tussen 15.00 en 17.00 uur halen de spelers de dozen bij Van Schie Potlelies aan de Molenbroeklaan in Honselersdijk op, waarna de actie start. Bij monde van Henk van Renesse laten de sponsorcommissie en clubbestuur bij deze weten geen bezwaar te hebben tegen deze actie. “Wij wensen beide selecties veel succes en plezier!”

Van Dijk Brouwer Installatietechniek