Filmproject zoekt camera
maandag 3 maart 2014

Steven Gram heeft initiatief genomen en wil een filmproject opstarten binnen onze vereniging. Steven is speler van de A2 en studeert Media en Entertainment Management om later uitvoerend producent te worden.

Het idee is om te starten met het vastleggen van de wedstrijden van het eerste elftal op film, waardoor we een samenvatting op de site en de Facebookpagina kunnen plaatsen. De komende maanden zullen wij dit idee gaan uittesten in de vorm van een pilot en het langzaam aan steeds verfijnen. Wij hopen dat deze pilot naar wens uitpakt en veel positieve reacties zal krijgen. Daarbij willen wij al doende leren hoe we dit project het beste kunnen aanpakken. Als deze testen succesvol verlopen willen wij vanaf volgend seizoen elke week een samenvatting online zetten. Naast een aantal belangrijke wedstrijden van het eerste willen we mogelijk ook de jubileumactiviteiten van ons 50-jarig bestaan in beeld gaan brengen.
De eerste zaterdag die we in beeld willen brengen is op 15 maart, de SuperSaturday waarop het eerste tegen Westlandia speelt.

Om dit project uit te voeren hebben wij natuurlijk de nodige materialen nodig. Steven zoekt nog een (semi )professionele camera (indien mogelijk met statief) die wij op 15 maart zouden kunnen gebruiken. Dit zou ons erg helpen om dit project van de grond te krijgen.

Hebt u een (semi-)professionele camera die wij kunnen gebruiken, of kent u iemand die de beschikking heeft over zo’n camera en die voor dit filmproject zou willen gebruiken???

U kunt mailen aan stevengram@hotmail.com of bellen: 06-36449096

Alvast bedankt!