Club van Honsel C-mixtoernooi
maandag 23 december 2013

Op 27 December wordt er het C mix zaal voetbaltournooi gehouden van 16:00 tot 20:00 gesponsord door de Club Van Honsel.

Er wordt gespeeld met illustere landen als FC Vaticaanstad, Lichtenstein, Andorra, San Marino, VV Noordpool en SC Lapland. Alle familieleden zijn uiteraard welkom om te komen kijken. Iedereen veel sportiviteit en veel voetbalplezier toegewenst.

Algemeen:
1) We spelen wedstrijden 12 minuten met 1 minuut wisseltijd tussen de wedstrijden. Je speelt tegen ieder team en er is een laatste wedstrijd, tussen nr. 1 en nr. 2, tussen nr. 3 en nr. 4, en tussen nr. 5 en nr. 6.

2) De teams hebben geen leider, ieder team moet een aanvoerder aanwijzen die verantwoordelijk is voor zijn team.

3) De Club van Honsel sponsort wat te eten en te drinken dit kan na 18:00 tussen de wedstrijden opgehaald worden. De bedoeling is dat je gezamenlijk met je team eet aan de lange tafels in de kantine.

Teamindelingen

Liechtenstein