S.V. Honselersdijk duo Boon & Van Zijl blijft compleet
maandag 23 december 2013

Vorige week bereikte zaterdag derdeklasser al een nieuw akkoord met hoofdtrainer Piet Boon over verlenging van het lopende contract met een jaar. Deze week gebeurde hetzelfde met assistent- en tweede elftal trainer Frank van Zijl. “Zo blijft ons trainersduo volgend seizoen bij elkaar. Piet en Frank vullen elkaar goed aan en kunnen onze spelers ook volgend seizoen zich verder laten ontwikkelen. Voor de vereniging is dat een hele goede zaak”, aldus Jan van Marrewijk jr. namens de technische commissie selectie-elftallen van de S.V. Honselersdijk, die verder uit Peet van der Kraan en Lennart Kester bestaat.

Foto:
Óók in 2013-2014 S.V. Honselersdijk trainersduo Piet Boon & Frank van Zijl van zaterdag derdeklasser S.V. Honselersdijk (foto: Alexander Wagener).

Prins Group