Club van Honsel – F-Zaalmix toernooi
zondag 15 december 2013

Club van Honsel – zaalmix toernooi : F jeugd “knalt” 2013 uit
A.s. vrijdag 27 december (3e kerstdag) staat het traditionele F-mixtoernooi in de zaal op het programma. De jongste jeugd van S.V. Honselersdijk zal tijdens dit toernooi op hun eigen wijze het jaar “uitknallen” onze eigen prachtige Sosefhal. Spektakel gegarandeerd!!!

Aanvang is 09:45 uur, de eerste wedstrijd start 10:00 uur – De finales zijn gepland tussen 13:30 en 14:30 uur. De (voorlopige) teamindeling verschijnt maandag in het clubblad.

De kinderen kunnen allemaal al een leuk balletje trappen, maar toch willen we alle ouders, broers en zussen, opa’s en oma’s van harte uitnodigen om de voetballers aan te komen moedigen.

We zijn ook nog op zoek naar jeugdleden, ouders/opa’s/oma’s of broers/zussen die deze middag:
- de organisatie wil assisteren (bedienen scorebord e.d.)
- bardienst wil draaien
- scheidrechter wil zijn
- een van de 8 teams willen begeleiden tijdens het toernooi
Zonder begeleiding is het voor ons niet mogelijk deze middag door te laten gaan. Aanmelden kan via onderstaande e-mail adressen.

We verwachten iedereen – maar mocht een van de kinderen onverhoopt niet kunnen voetballen verzoeken wij u om dit zo spoedig mogelijk te melden richting Frank van Adrichem (frank_vana@hotmail.com ) of Marcel van der Ende (marcel.vanderende@gmail.com).

Frank van Adrichem
Marcel van der Ende