Oudere jeugd en selectiespelers zetten beste beentjes voor
maandag 2 december 2013

De Sinterklaasavond voor de F-jeugd van de S.V. Honselersdijk was niet mogelijk geweest door de hulp van verschillende geledingen binnen de voetbalclub. De hulppieten waren oudere jeugdspelers van onze club, die graag met hoofdtrainer Piet Boon alias Bob de Bouwer (hoe toepasselijk is dat: een trainer die bouwt aan een winnend elftal) op de foto gingen (foto A). Trudie van Giesen was als altijd de grote organisator van het feest en ontving Sinterklaas in een, zo te zien, winderige omgeving aan de Strijp, toen hij aan wal kwam (foto B). Na een wandeltocht door de buurt stelde Van Giesen de spelers, die als vossen aan de vossenjacht hadden deelgenomen, één voor één aan de jongste spelers van de S.V. Honselersdijk voor, opdat beide groepen (jong & oud) voor elkaar in de toekomst herkenbaar blijven (foto C). F5 won de vossenjacht. Het team liet Sinterklaas zien welke act zij met elkaar als yell voor iedere wedstrijd opvoeren (foto D). In de naderende donkere en koude decemberdagen kwam het geschenk van de Sint goed van pas, zoals Daniël uit F4 hier goed laat zien (foto E). De Sint werd na het geven van alle cadeaus uitgewuifd (foto F). Hij heeft het de komende dagen nog druk genoeg. Tot volgend jaar Sinterklaas!

Van der Meer verzekeringen