Vanaf de bijvelden: F2 wint vriendschappelijk van HBS
dinsdag 12 november 2013

Omdat het wedstrijdverslag van de F2 over de wedstrijd tegen HBS kort en bondig is, plaatsen we 'm vandaag volledig in deze rubriek:

"Zaterdag waren we vrij maar dankzij wat speurwerk van de trainer/coach en de wedstrijdleiding van Honselersdijk hebben we toch een leuke pot gevoetbald. En een leuke pot was het!

We mochten om 10.30 uur aantreden en het leek ook nog eens lekker weer te worden, echter tijdens de opwarmsessie zagen we ook een regenboog verschijnen en dat betekende niet veel goeds: regen! De mensen langs de lijn leken er meer last van te hebben dan onze spelers. De eerste vijf minuten waren voor HBS, ze tikte goed over en na wat gefrommel in ons doelgebied stonden we plots 0-1 achter. Nu waren we als team wat gehandicapt vanwege een afwezige/geblesseerde Anouar dus onze voorhoede moest even wennen: dat ging eigenlijk vrij goed want het duurde niet lang of Thijs scoorde de 1-1! Daarna zakte alles een beetje in doordat onze spelers niet geheel (of geheel niet J) op de eigen plek bleven zoals afgesproken.

Na de rust gingen ze weer als vanouds aan de slag en scoorde Thijs nog tweemaal! Ook had Jorrit nog een lekker doelpunt op zijn schoen : eentje om in te lijsten. Ook ! Ook had Jorrit nog een lekker doelpunt op zijn schoen : eentje om in te lijsten. Ook Yann pakte nog een doelpunt mee en daarmee kwam de eindstand op 5-2 voor de dijkenaren: een verdiende overwinning, komende week nog twee keer goed trainen en het niveau van de tweede helft vasthouden en dan kan het nog een leuke wedstrijd worden tegen het altijd lastige Westlandia!"

jem-id