Sosef gaat door als naamgever sporthal S.V. Honselersdijk
donderdag 14 november 2013

De Sosefhal in Honselersdijk geldt in de Westlandse regio al vele jaren als een begrip. Wekelijks maken vele zaalsporters en het onderwijs voor de gymlessen massaal gebruik van de in 1983 opgeleverde accommodatie. De activiteiten in de hal zijn echter veel breder dan alleen sport. Zo is de Sosefhal al vele jaren mede het decor van populaire evenementen zoals: het Oranjefeest (rond en op Koninginnedag), de Superparty en het Oud en Nieuw feest. Ook de nog steeds razend populaire Spinngmarathon in het kader van de Wollebrandcross heeft in de Sosefhal al jaren zijn thuisbasis.

Met het oog op een gezonde financiƫle toekomst was er donderdag goed nieuws voor S.V. Honselersdijk. De bedrijven Sosef & v.d. Knaap, Sproeibedrijf Paul Sosef en Arend-Sosef zullen ook de komende tien jaar gezamenlijk naamgever blijven van de hal en beginnen zo aan een vierde termijn. Bestuurslid sponsorzaken Henk van Renesse liet weten zeer vereerd te zijn, dat de drie bovengenoemde ondernemingen opnieuw voor liefst tien jaar een overeenkomst met de club als sponsor zijn aangegaan. Daarna tekenden Erik Sosef (Sosef & v.d. Knaap), Bart Sosef namens Arend-Sosef en Wilma Wubben als vertegenwoordigster van Sproeibedrijf Paul Sosef de contracten. Als blijk van waardering ontvingen zij van de club een leuke attentie.

Sosef & v/d Knaap